Close

Laat je inspireren tot groei

Consumer, Retail & Production

NIVEA: de kunst van ‘niet invullen voor een ander’

In mijn werkkamer heb ik altijd een paar blikjes Nivea crème staan. Gewoon, van die blauwe potten die we allemaal kennen. En nee, je kunt niet ineens bij me terecht voor cosmetisch advies, dat laat ik graag aan anderen over. ‘NIVEA’ staat in dit geval voor ‘niet invullen voor een

Lees Verder

De onmiskenbare meerwaarde van een goede coach

Onlangs verscheen in het nieuws dat het aantal coaches in Nederland de afgelopen jaren explosief is gestegen. Bij zulke berichten ontstaat natuurlijk de vraag: “Wat is de toegevoegde waarde van een coach?”. Als je niet goed in je vel zit, of het niet zo lekker op je werk gaat kun

Lees Verder

Zet je masker af: de kracht van kwetsbaarheid

In de gesprekken met mijn klanten is ‘kwetsbaarheid’ een terugkerend onderwerp. We hebben vaak het idee dat we het ons niet kunnen veroorloven om ons kwetsbaar op te stellen. In plaats daarvan zet je een masker op, buffel je door en houd je je werkelijke gedachtes en ideeën verborgen. Je

Lees Verder

impactvol presenteren

Impact Of en hoe je je punt maakt, hangt vaak samen met hoe je overkomt. Heb je impact? Is het geloofwaardig? straal je zelfvertrouwen uit? …en deze opsomming kan nog veel langer gemaakt worden. Op de eerste plaats geldt: Je hebt maar één keer de kans om een eerste indruk

Lees Verder